25-26 лютага 2021 года на базе нашага інстытута ў анлайн рэжыме адбылася II Міжнародная навукова-метадычная канферэнцыя «Экалагічная адукацыя і ўстойлівае развіццё. Стан, мэты, праблемы і перспектывы»

25-26 лютага 2021 года на базе нашага інстытута ў анлайн рэжыме адбылася II Міжнародная навукова-метадычная канферэнцыя «Экалагічная адукацыя і ўстойлівае развіццё. Стан, мэты, праблемы і перспектывы»

На пленарным пасяджэнні выступілі вядомыя навукоўцы і спецыялісты ў галіне экалагічнай адукацыі з Расійскай Федэрацыі, Рэспублікі Казахстан і Рэспублікі Беларусь: Захлебны Анатоль Нікіфаравіч, Дзятковская Алена Мікалаеўна, Пуставалава Вега Вадзімаўна, Длімбетава Гайн Каракееўна, Рускіх Іван Анатольевіч.

На канферэнцыю было заяўлена 200 секцыйных дакладаў, у тым ліку па секцыях:

– «Тэорыя і метадалогія развіцця сучаснага экалагічнага адукацыі: мэтаў ўстойлівага развіцця ў рамках сістэмы дашкольнай і сярэдняй адукацыі» – 44 справаздачы;

– «Навукова-метадычныя падыходы да арганізацыі адукацыйнай асяроддзя для дасягнення мэтаў ўстойлівага развіцця – 71 справаздача;

– «Інавацыі і педагагічнае творчасць як умова рэалізацыі мэтаў ўстойлівага развіцця» – 52 справаздачы;

– «Дадатковая адукацыя дзяцей, моладзі і дарослых у інтарэсах мэтаў ўстойлівага развіцця» – 33 справаздачы.

Удзел у працы канферэнцыі прынялі 258 прадстаўнікоў з: 35 ВНУ Рэспублікі Беларусь, 10 ВНУ, 10 гімназій і 2 ліцэяў, 33 сярэдніх школ і 7 устаноў дашкольнай адукацыі; 8 устаноў дадатковай адукацыі, а таксама 40 замежных ВНУ і арганізацый, з Расійскай Федэрацыі, Рэспублікі Казахстан, Украіны і Рэспублікі Кыргызстан.

Арганізацыя і правядзенне II Міжнароднай навукова-метадычнай канферэнцыі «Экалагічная адукацыя і ўстойлівае развіццё. Стан, мэты, праблемы і перспектывы» дазволіла стварыць дыскусійную электронную платформу для педагогаў дашкольнай, школьнай і вышэйшай адукацыі, метадыстаў сістэмы дадатковай адукацыі і спецыялістаў іншых арганізацый у галіне экалагічнай адукацыі для рэалізацыі мэтаў ўстойлівага развіцця.

Прыцягненне значнай колькасці ўдзельнікаў як з Рэспублікі Беларусь, так і краін блізкага і далёкага замежжа спрыяла павелічэнню колькасці прафесійных кантактаў, што ў далейшым дапаможа рэалізаваць новыя напрамкі даследаванняў і ў канчатковым выніку павысіць эфектыўнасць працы ў галіне міжнароднага супрацоўніцтва па экалагічнай адукацыі для рэалізацыі мэт устойлівага развіцця.