МДЭІ ім. А. Д. Сахарава БДУ прыступіў да рэалізацыі праекта 609528-EPP-1-2019-1-GE-EPPKA2-CBHE-JP «Вызначэнне інструментаў і мэтаў экспертнай ацэнкі для медыцынскай адукацыі (аховы здароўя) міжнароднай тэхнічнай дапамогі праграмы Эразмус+»

У Рэспубліцы Беларусь у 2020-2022 гадах у рамках праграмы Эразмус+ будзе рэалізаваны праект міжнароднай тэхнічнай дапамогі «Вызначэнне інструментаў і мэтаў экспертнай ацэнкі для медыцынскай адукацыі (аховы здароўя)». Міжнародным каардынатарам праекта З’яўляецца Міжнародны Універсітэт BAU, Батумі. Рэалізацыя праекта ажыццяўляецца кансорцыумам ў складзе 14 партнёраў з 7 краін: Грузіі, Рэспублікі Малдова, Рэспублікі Казахстан, Рэспублікі Таджыкістан, Рэспублікі Балгарыя і Літоўскай Рэспублікі. Ад Рэспублікі Беларусь у праекце прымаюць удзел установы адукацыі «Міжнародны дзяржаўны экалагічны інстытут імя А. Д. Сахарава» Беларускага дзяржаўнага універсітэта і «Гродзенскі дзяржаўны медыцынскі універсітэт». Каардынацыю і кантроль за рэалізацыяй праекта ажыццяўляе Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь.

Праект адпавядае прыярытэтам дзяржаўнай палітыкі Рэспублікі Беларусь у галіне аховы здароўя, выкладзеным у Дзяржаўнай праграме «Здароўе народа і дэмаграфічная бяспека Рэспублікі Беларусь на 2016-2020 гады», а таксама адпавядае ключавым прыярытэтам развіцця вышэйшай адукацыі Рэспублікі Беларусь, вызначаным у Дзяржаўнай праграме «Адукацыя і моладзевая палітыка» на 2016-2020 гг. у частцы павышэння якасці адукацыі і паглыблення сувязяў з арганізацыямі-заказчыкамі кадраў.

Мэта, якую ставіць перад сабой гэты праект – павышэнне якасці медыцынскага адукацыі ў краінах-партнёрах і спрыянне павышэнню якасці медыцынскага адукацыі ў астатніх краінах былога Савецкага Саюза. Задачамі рэалізацыі праекта з’яўляюцца: стварэнне шматнацыянальнага савета па экспертнай ацэнцы (МСЭО); Стварэнне і пабудова ўстойлівай сістэмы пастаяннай экспертнай ацэнкі акадэмічных праграм і працэсаў, а таксама адміністрацыйнай палітыкі, працэдур і дзеянняў у краінах-партнёрах і за іх межамі; стварэнне штогадовага навукова-практычнага часопіса «Экспертная ацэнка ў медыцынскай адукацыі (ахове здароўя) для Усходняй Еўропы і Цэнтральнай Азіі (ЭКАМЕД-ВЕЦА)»; узмацненне інтэрнацыяналізацыі ВНУ ў краінах-партнёрах і развіццё патэнцыялу выкладчыкаў і адміністрацыйнага персаналу.

Рэалізацыя гэтага праекта дасць магчымасць сістэматызаваць, структураваць, аптымізаваць і стандартаваць ужывальныя інструменты ацэнкі якасці выкладання і распрацаваць на аснове станоўчых прыкладаў з сусветнай практыкі новыя больш эфектыўныя інструменты ацэнкі якасці педагагічнай дзейнасці прафесарска – выкладчыцкага складу.

Ухвалены шэраг праектаў міжнароднай тэхнічнай дапамогі

https://pravo.by/novosti/novosti-pravo-by/2020/july/53088/