Выкладаемыя дысцыпліны
Асноўныя вынікі і праекты
Кар'ера
Спіс публікацый
Крыніцы дадатковай інфармацыі
Выкладаемыя дысцыпліны
- Лацінскуя мова
- Французская мова.
Асноўныя вынікі і праекты
- З’яўляецца складальнікам ЭУМК па дысцыпліне «Лацінская мова.» для спецыяльнасцяў МЁД, МЕ.
- Аўтар вучэбна-метадычнага дапаможніка “Лацінская мова”
- Запісаныя навучальныя видеолекции па трох заняткаў па дысцыпліне «Лацінская мова».
Кар'ера
1997-2010 гг. |
настаўнік замежнай мовы ў школе |
2010-2013 гг. |
выкладчык лацінскай мовы ў каледжы |
З 2013 г. |
выкладае дысцыпліну «Лацінская мова» |
Спіс публікацый
- Лацінская мова ў неязыковом вну: лідэр ці аўтсайдэр? // V Міжнародная навукова-практычная канферэнцыя, прысвечаная 175-годдзя УА БДСГА і 40-годдзю кафедры рускай і беларускай моў: Сб. навук. арт., Горкі, 10-11 чэрвеня 2015. – Горкі, 2015. – С. 86-89.
- Кистрина, Л. А. Выхаваўчы момант як важная складнік на занятках па дысцыпліне «Лацінская мова» / Л. А. Кистрина // Сахаровские чытання 2017 года: экалагічныя праблемы XXI-га стагоддзя: матэрыялы 17-й міжнар. Навук. Конф., 19-20 траўня 2017 г., г. Мінск, Рэспубліка Беларусь / пад рэд. С. А. Маскевіча, с. С. Пазняка, М.А. Лысухо. – Мн.: МГЭИ ім. А. Д. Сахарава БДУ, 2017. – С. 61-62.
- Кистрина, Л. А. Вобраз жанчыны ў славянскім фальклоры/ Л. А. Кистрина // Значэнне сацыяльных тэхналогій для навучання студэнтаў неязыкового вну вусным иноязычному зносін: 83-я навукова-тэхнічная канферэнцыя ППС, навуковых супрацоўнікаў і аспірантаў Мінск, БДТУ, 4-14.02.2019 г.
- Кистрина, Л. А. Спалучэнне традыцыйных і інавацыйных метадаў навучання замежнай мове / Л. А. Кистрина // Актуальныя пытанні навукова-метадычнай і вучэбна-арганізацыйнай працы: спалучэнне класічных падыходаў і інавацыйных арганізацыйна- адукацыйных мадэляў і тэхналогій [Электронны рэсурс] : матэрыялы рэспубліканскай навукова-метадычнай канферэнцыі (Гомель, 12-13 сакавіка 2020 года) / М-ва адукацыі Рэспублікі Беларусь, Гомельскі дзярж. ун-т ім. Ф. Скарыны ; рэдкал. : І. В. Семчанка (гал. рэд.) [і інш.]. – Электронныя тэкставыя даныя (10,5 Мб). – Гомель : ГДУ ім. Ф. Скарыны, 2020. – С. 81-83.
- Кистрина, Л. А. Docendo discimus (Навучаючы, вучымся) / Л. А. Кистрина, А. А. Клімава // Актуальныя пытанні навукова-метадычнай і вучэбна- арганізацыйнай працы: спалучэнне класічных падыходаў і інавацыйных арганізацыйна-адукацыйных мадэляў і тэхналогій [Электронны рэсурс] : матэрыялы рэспубліканскай навукова-метадычнай канферэнцыі (Гомель, 12-13 сакавіка 2020 года) / М-ва адукацыі Рэспублікі Беларусь, Гомельскі дзярж. ун-т ім. Ф. Скарыны ; рэдкал. : І. В. Семчанка (гал. рэд.) [і інш.]. – Электронныя тэкставыя даныя (10,5 Мб). – Гомель : ГДУ ім. Ф. Скарыны, 2020. – С. 349-351.
- Клімава, А. А. Некаторыя эколага-псіхалагічныя асаблівасці і метады арганізацыі сучаснага працэсу навучання замежнай мове дзяцей дашкольнага і малодшага школьнага ўзросту / А. А. Клімава, Л. А. Кистрина // Экалагічнае адукацыю і ўстойлівае развіццё. Стан, мэты, праблемы і перспектывы: матэрыялы міжнароднай навукова метадычнай канферэнцыі, 19-20 сакавіка 2020 г., г. Мінск, Рэспубліка Беларусь / Міжнар. дзярж. экол. ін-т А. Д. Сахарава. Бел. дзярж. ун-та ; рэдкал. : С. А. Маскевіч і інш.; пад рэд. д-ра ф.-м. н., прафесар С. А. Маскевіча. – Мінск: ІВЦ Мінфіна, 2020. – С. 77-
- Кистрина, Л. А. Non scholae, vitae sed discimus (вучымся не для школы, а для жыцця) / Л. А. Кистрина // VI Міжнародная завочная навукова- практычная канферэнцыя «Дадатковая адукацыя дарослых: праблемы і перспектывы развіцця» Мінск, УГЗ МНС РБ, 27 лютага 2020 г
Крыніцы дадатковай інфармацыі