Галоўны бухгалтар – Адамовіч Таццяна Уладзіміраўна
Тэл.: +375 17 378-99-52
Адрас: вул. Даўгабродская 23/1, 220070, каб. 208
E-mail: buhmg@bk.ru
- Ўлік доўгатэрміновых, матэрыяльных і нематэрыяльных актываў;
- Ўлік выдаткаў на ўтрыманне інстытута;
- Ўлік выдаткаў на вытворчасць;
- Улік і ацэнка гатовай прадукцыі;
- Ўлік фондаў і рэзерваў.
Галоўны бухгалтар | Адрас: вул. Даўгабродская 23/1, 220070, каб. 208 Тэл: +375 17 378-99-52 E-mail: buhmg@bk.ru |
Намеснік галоўнага бухгалтара | Адрас: вул. Даўгабродская,23, каб.209 Тэл: + 375 17 270-01-10 E-mail: buhmg@bk.ru |
Бухгалтар-касір 1-ай кваліфікацыйнай катэгорыі | Адрас: вул. Даўгабродская,23, каб.209 Тэл: + 375 17 270-01-10 E-mail: buhmg@bk.ru |
Бухгалтар 1-ай кваліфікацыйнай катэгорыі | Адрас: вул. Даўгабродская,23, каб.209 Тэл: + 375 17 270-01-10 E-mail: buhmg@bk.ru |
Вядучы бухгалтар | Адрас: вул. Даўгабродская,23, каб.209 Тэл: + 375 17 270-01-10 E-mail: buhmg@bk.ru |
Бухгалтар 2-й кваліфікацыйнай катэгорыі | Адрас: вул. Даўгабродская,23, каб.209 Тэл: + 375 17 270-01-10 E-mail: buhmg@bk.ru |
Бухгалтар 1-й кваліфікацыйнай катэгорыі Янушкевіч Таццяна Сяргееўна | Адрас: вул. Даўгабродская,23, каб.209 Тэл: + 375 17 270-01-10 E-mail: buhmg@bk.ru
|
Форма заявы аб прызначэнні дзяржаўных дапамог сем’ям, якія выхоўваюць дзяцей
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца па месцы працы для прызначэння дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці
- заявы*;
- пашпарта або іншага дакумента, які засведчвае асобу*;
- даведкі аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь*;
- пасведчання аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь*;
- пасведчанняў аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэй 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей)*;
- копіі рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей – усынаўленне) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удочеривших) (далей – ўсынавілі) дзяцей;
- выпісак (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удочерителей) (далей – усынавіцелі), апекуноў) ці іншых дакументаў, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;
- копіі рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчання аб скасаванні шлюбу ці іншага дакумента, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;
- копіі рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;
- пасведчання аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе*.
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца па месцы працы для прызначэння дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці”]
- заявы;
- пашпарта або іншага дакумента, які сведчыць асобу;
- заключэння ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі*;
- выпісак (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка або іншых дакументаў, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;
- копіі рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчання аб скасаванні шлюбу ці іншага дакумента, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;
- пасведчання аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе.
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца па месцы працы для прызначэння дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў
- заявы;
- пашпарта або іншага дакумента, які сведчыць асобу;
- сведчанняў аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям’і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей – не менш за два сведчанняў аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў);
- копіі рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей;
- копіі рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;
- пасведчання інваліда або заключэння медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў;
- пасведчанні пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню ў зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне;
- пасведчання аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;
- копіі рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчання аб скасаванні шлюбу ці іншага дакумента, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў;
- даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах;
- выпісак (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў) ці іншых дакументаў, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;
- даведкі аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам;
- даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі – пры афармленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям’і або сваяком дзіцяці;
- даведка аб складзе сям’і і рэгістрацыі ў ЖЭСе дзіцяці;
- даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі;
- выпіска з загаду аб афармленні водпуску па догляду за дзіцем да 3 гадоў (аддзел кадраў);
- выпіска з загаду аб тэрмінах дзеяння працоўнага дагавора (кантракта) (аддзел кадраў);
- даведка аб тым, што не зарэгістраваны ў якасці індывідуальнага прадпрымальніка.
Аплата у сістэме Разлік
Сістэма “Разлік” – Аўтаматызаваная Інфармацыйная Сістэма Адзінай Разліковай і Інфармацыйнай Прасторы (АІС АРІП) створана Нацыянальным банкам Рэспублікі Беларусь у мэтах спрашчэння арганізацыі прыёму плацяжоў ад фізічных і юрыдычных асоб. (сайт сістэмы – www.raschet.by, тэлефон кантакт-цэнтра – 141)
- Выбраць пункт “Сістэма “Разлік” (АРІП)
- Выбраць паслядоўна ўкладкі: Мінск – Вну – МДЭУ ім.А.Д.Сахарава
- Выбраць аплачваную паслугу (1-навучанне; 2 – пеня; 3 – акадэмічная запазычанасць (пераздача, адпрацоўка); 4-інтэрнат; 5-цэнтралізаванае тэставанне; 6 – паслугі бібліятэкі; 7 – падрыхтоўчыя курсы; 8 – кампенсацыю сродкаў за навучанне; 9 – стажыроўка, перападрыхтоўка кадраў; 10 – іншыя платныя паслугі)
Ўвесці для:
- аплаты навучання – нумар дагавора/нумар студэнцкага білета;
- аплаты пені – нумар дагавора/нумар студэнцкага білета;
- аплаты акадэмічнай запазычанасці (пераздача, адпрацоўка) – нумар дагавора/нумар студэнцкага білета;
- аплаты інтэрнаты – нумар дагавора/нумар студэнцкага білета;
- аплаты цэнтралізаванага тэставання – серыю і нумар пашпарта;
- аплаты паслуг бібліятэкі – нумар дагавора/нумар студэнцкага білета;
- аплаты падрыхтоўчых курсаў – нумар дагавора;
- кампенсацыю сродкаў за навучанне – нумар загаду;
- аплата стажыроўкі, перападрыхтоўкі кадраў – нумар дагавора;
- аплата іншых платных паслуг – Імя Па Бацьку плацельшчыка, найменне паслугі;
- Увесці суму плацяжу (калі не пазначана)
- Праверыць карэктнасць інфармацыі
- Здзейсніць плацёж.