ПРАЦА І САЦЫЯЛЬНАЯ АБАРОНА

1. « Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі
Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі
Перыяд афармлення
5 дзён з дня звароту
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру
Аддзел кадравай і арганізацыйнай працы, кабінет № 202
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
Акуліч Ірына Уладзіміраўна – спецыяліст II кваліфікацыйнай катэгорыі;
Наврась Алена Паўлаўна – спецыяліст I кваліфікацыйнай катэгорыі;
Шагойка Наталля Іванаўна – вядучы спецыяліст па кадрах.
Тэлефон
+375 17 378-96-88
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
бестэрмінова

2. « Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасадыВыдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады
Перыяд афармлення
5 дзён з дня звароту
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру
Аддзел кадравай і арганізацыйнай працы, кабінет № 202
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
Акуліч Ірына Уладзіміраўна – спецыяліст II кваліфікацыйнай катэгорыі;
Наврась Алена Паўлаўна – спецыяліст I кваліфікацыйнай катэгорыі;
Шагойка Наталля Іванаўна – вядучы спецыяліст па кадрах.
Тэлефон +375 17 378-96-88
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
бестэрмінова

3. « Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы
Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы
Перыяд афармлення
5 дзён з дня звароту
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру
Аддзел кадравай і арганізацыйнай працы, кабінет № 202
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
Акуліч Ірына Уладзіміраўна – спецыяліст II кваліфікацыйнай катэгорыі;
Наврась Алена Паўлаўна – спецыяліст I кваліфікацыйнай катэгорыі;
Шагойка Наталля Іванаўна – вядучы спецыяліст па кадрах.
Тэлефон +375 17 378-96-88
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
бестэрмінова

4. « Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогіВыдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі
Перыяд афармлення
5 дзён з дня звароту
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру
Аддзел кадравай і арганізацыйнай працы, кабінет № 202
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
Акуліч Ірына Уладзіміраўна – спецыяліст II кваліфікацыйнай катэгорыі;
Наврась Алена Паўлаўна – спецыяліст I кваліфікацыйнай катэгорыі;
Шагойка Наталля Іванаўна – вядучы спецыяліст па кадрах.
Тэлефон +375 17 378-96-88
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
бестэрмінова

5. « Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім ўзросту 3 гадоўВыдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім ўзросту 3 гадоў
Перыяд афармлення
5 дзён з дня звароту
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру
Аддзел кадравай і арганізацыйнай працы, кабінет № 202
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
Акуліч Ірына Уладзіміраўна – спецыяліст II кваліфікацыйнай катэгорыі;
Наврась Алена Паўлаўна – спецыяліст I кваліфікацыйнай катэгорыі;
Шагойка Наталля Іванаўна – вядучы спецыяліст па кадрах.
Тэлефон +375 17 378-96-88
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
бестэрмінова

6. « Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннемВыдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем
Перыяд афармлення
5 дзён з дня звароту
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру Прафсаюзная арганізацыя работнікаў установы адукацыі
“МГЭИ ім. А. Д. Сахарава БДУ” кабінет № 210
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры Пухтеева Ірына Віктараўна – старшыня
Тэлефон
+375 17 379-90-96
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
бестэрмінова

7. « Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзеВыдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе
Перыяд афармлення
5 дзён з дня звароту
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру

Прафсаюзная арганізацыя работнікаў установы адукацыі
“МГЭИ ім. А. Д. Сахарава БДУ” кабінет № 210

Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры Пухтеева Ірына Віктараўна – старшыня
Тэлефон
+375 17 379-90-96
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
бестэрмінова

8. « Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання)
Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання)
Перыяд афармлення
5 дзён з дня звароту
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры Бурень Алена Уладзіміраўна – вядучы бухгалтар;
Абрамовіч, Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі
Тэлефон
+375 17 270-01-10
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
бестэрмінова

9. « Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родахПрызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах
Перыяд афармлення
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту альбо прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

• лісток непрацаздольнасці

• даведка аб памеры заработнай платы – у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для назначэння дапамогі, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў

Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры Абрамовіч Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі
Тэлефон
+375 17 270-01-10
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці

10. « Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяціПрызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці
Перыяд афармлення
10 дзён са дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
• заяву

• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

• даведка аб нараджэнні дзіцяці (за выключэннем асоб, якія ўсынавілі (удочеривших) дзіцяці ва ўзросце да 6 месяцаў, прызначаных апекунамі дзіцяці ва ўзросце да 6 месяцаў) – у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь

• пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне аднаго з бацькоў, ўсынавіцеля (у сем’ях з прыёмнымі дзецьмі), апекуна дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь не менш за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў межах 12 каляндарных месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу нараджэння дзіцяці, зарэгістраванага па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь (пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – для асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь, пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (пры наяўнасці такога пасведчання) і дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, – для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або сховішча ў Рэспубліцы Беларусь), – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь
пасведчання аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэй 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў)

• выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удочеривших) дзяцей (прадстаўляецца на ўсыноўленага (удочеренного) дзіцяці (усыноўленых (удачароных) дзяцей), у дачыненні да якога (якіх) заяўнік звяртаецца за прызначэннем дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці)

• копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці (прадстаўляецца на ўсіх падапечных дзяцей)

• пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

• копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў
выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удочерителей), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

• дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіця з дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці папраўчай калоніі – у выпадку, калі дзіця знаходзіўся ў названых установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу

• дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнага дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, – для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або якія ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь)

Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры Абрамовіч Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі
Тэлефон
+375 17 270-01-10
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
адначасова

11. « Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці
Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці
Перыяд афармлення
10 дзён са дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
• заяву

• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

• заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі

• выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

• копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў

• пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры Абрамовіч Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі
Тэлефон
+375 17 270-01-10
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
адначасова
 

12. « Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоўПрызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў
Перыяд афармлення
10 дзён са дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый –
1 месяц
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
• заяву

• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

• пасведчання аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям’і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей – не менш за два сведчанняў аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў)

• дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь (за выключэннем асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь), – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь

• выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удочеривших) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка)

• копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці

• пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў

• пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню ў зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне

• пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

• копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў

• даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

• даведка аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў або выпіска (копія) з загаду аб прадастаўленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па догляду за дзецьмі) – для асоб, якія знаходзяцца ў такім адпачынку

• выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удочерителей), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

• даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам

• даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі маці (мачыхі) у поўнай сям’і, аднаму з бацькоў у няпоўнай сям’і, усыновителю (удочерителю) дзіцяці – пры афармленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па догляду за дзецьмі) або спыненні прадпрымальніцкай, натарыяльнай, адвакацкай, рамеснай дзейнасці, дзейнасці па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з сыходам за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў іншым членам сям’і або сваяком дзіцяці

• даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змены месца выплаты дапамогі

• дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіця з дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці папраўчай калоніі – у выпадку, калі дзіця знаходзіўся ў названых установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу

• дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнага дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, – для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або якія ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь)

Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры Абрамовіч Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі
Тэлефон
+375 17 270-01-10
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў

13. « Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоўПрызначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў
Перыяд афармлення
10 дзён са дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый –
1 месяц
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
• заяву

• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

• два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў)

• даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам, – прадстаўляецца на адно дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнай)

• выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удочеривших) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка)

• копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці

• пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

• копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў

• выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удочерителей), апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

• даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змены месца выплаты дапамогі або прызначэння дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або члену сям’і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў (адпачынку па доглядзе за дзецьмі) або прыпынілі прадпрымальніцкую, натарыяльную, адвакацкую, рамесную дзейнасць, дзейнасць па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з сыходам за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і якія не з’яўляюцца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам) у поўнай сям’і, з бацькоў у няпоўнай сям’і, усынавіцелем (удочерителем)

• дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, які ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дамы дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якім дзіцяці давалася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы альбо аб вызваленні яго з-пад варты – у выпадку, калі дзіця знаходзіўся ў названых установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай

Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры Абрамовіч Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі
Кабінет
+375 17 270-01-10
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
на тэрмін да даты наступлення абставін, што цягнуць спыненне выплаты дапамогі

14. « Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яўПрызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем’яў
Перыяд афармлення
10 дзён са дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін

• заяву

• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

• сведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (падаюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў)

• выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удочеривших) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка)

• копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці

• пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў

• пасведчанне інваліда – для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля (у сем’ях з прыёмнымі дзецьмі), апекуна (папячыцеля), якія з’яўляюцца інвалідамі

• даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу

• даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу – для сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу

• пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

• копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў

• даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года)

• выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удочерителей), апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць

• звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў каляндарным годзе, які папярэднічаў году звароту, – для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям’і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям’і, усынавіцеля (у сем’ях з прыёмнымі дзецьмі), апекуна (папячыцеля)

• даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змены месца выплаты дапамогі

• дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, які ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дамы дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якім дзіцяці давалася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы альбо аб вызваленні яго з-пад варты – у выпадку, калі дзіця знаходзіўся ў названых установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай

Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры Абрамовіч Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі
  +375 17 270-01-10
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту

15. « Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў)Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў)
Перыяд афармлення
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
• лісток непрацаздольнасці
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
Абрамовіч Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі
Тэлефон +375 17 270-01-10
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці

16. « Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд за дзіцем
Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд за дзіцем
Перыяд афармлення
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
• лісток непрацаздольнасці
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
Абрамовіч Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі
Тэлефон +375 17 270-01-10
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці

17. « Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыіПрызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі
Перыяд афармлення
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
• лісток непрацаздольнасці
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
Абрамовіч Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі
Тэлефон +375 17 270-01-10
Час замовы/выдачы:
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння):
на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці

18. « Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплатыВыдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты
Перыяд афармлення
5 дзён з дня звароту
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
Бурень Алена Уладзіміраўна – вядучы бухгалтар
Тэлефон +375 17 270-01-10
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
бестэрмінова

19. « Выдача даведкі аб неатрыманні дапамогі на дзяцейВыдача даведкі аб неатрыманні дапамогі на дзяцей
Перыяд афармлення
5 дзён з дня звароту
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
Бурень Алена Уладзіміраўна – вядучы бухгалтар;
Абрамовіч, Ніна Сяргееўна – бухгалтар I кваліфікацыйнай катэгорыі
Тэлефон +375 17 270-01-10
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
бестэрмінова

20. « Выдача даведкі аб ўтрыманні аліментаў і іх памерыВыдача даведкі аб ўтрыманні аліментаў і іх памеры
Перыяд афармлення
5 дзён з дня звароту
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
Бурень Алена Уладзіміраўна – вядучы бухгалтар
Тэлефон +375 17 270-01-10
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
бестэрмінова

21. « Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родахВыдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах
Перыяд афармлення
3 дні з дня звароту
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
Бурень Алена Уладзіміраўна – вядучы бухгалтар
Тэлефон +375 17 270-01-10
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
бестэрмінова


22. « Выплата дапамогі на пахаваннеВыплата дапамогі на пахаванне
Перыяд афармлення
1 рабочы дзень са дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
• заяву асобы, які ўзяў на сябе арганізацыю пахавання памерлага (загінулага)

• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка

• даведка аб смерці – у выпадку, калі смерць зарэгістравана ў Рэспубліцы Беларусь

• пасведчанне аб смерці – у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь

• пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) – у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей)

• даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з’яўляўся навучэнцам, – у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў

• працоўная кніжка і (або) іншыя дакументы аб стажы працы памерлага (пры іх наяўнасці) – у выпадку смерці асобы, на якое па дадзеных індывідуальнага (персонифицирующего) уліку дзяржаўнае сацыяльнае страхаванне распаўсюджвалася менш за 10 гадоў

Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
Бурень Алена Уладзіміраўна – вядучы бухгалтар
Тэлефон +375 17 270-01-10
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
адначасова

23. « Выдача даведкі аб памеры штомесячнага грашовага ўтрыманняВыдача даведкі аб памеры штомесячнага грашовага ўтрымання
Перыяд афармлення
у дзень звароту
Памер аплаты
бясплатна
Пералік дакументаў, якія абавязаны прадаставіць грамадзянін
• пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу
Структурнае падраздзяленне, якое ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру Аддзел бухгалтарскага ўліку, справаздачнасці і фінансавання, кабінет № 209
Спецыяліст, які адказвае за выкананне адміністрацыйнай працэдуры
Бурень Алена Уладзіміраўна – вядучы бухгалтар
Тэлефон +375 17 270-01-10
Час замовы/выдачы
Пн. – Чц. 08.30-17.30, перапынак 13.00-13.45
Пт. 08.30-16.00, перапынак 13.00-13.30
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння)
бестэрмінова